Доставка та оплата

pay2-01ukr.webp
pay2-01ukr.webp
pay2-02ukr.webp
images.jpg

 Оплата замовлення

Оплата замовлення здійснюється відразу після підтвердження замовлення на сайті (комісія 0%): Вас переадресовує на сторінку оплати  LiqPay.

На ній Ви можете оплатити замовлення банківською картою, або через термінал.

Також Ви можете оплатити замовлення перекладом на розрахунковий рахунок в Приватбанку (комісія> 0,5%).

Реквізити прийдуть на пошту вказану в замовленні.

При оплаті на розрахунковий рахунок в полі "Призначення платежу" обов'язково вкажіть номер Вашого замовлення.

Найвигідніший для Вас варіант оплати це оплата на сайті відразу після оформлення замовлення, так як ми оплачуємо комісію LiqPay 

​​Час відправки товар

Відправка товару здійснюється протягом 1 - 3-х днів після підтвердження оплати.

Після відправки замовлення Вам прийде СМС повідомлення з номером ТТН, для відстеження посилки.

Зверніть увагу: відправка замовлень з понеділка по суботу, в неділю відправок немає!

Посилка за замовчуванням, очікує на відділенні Нової Пошти 5 робочих днів, після повертається відправнику, якщо з якихось причин Ви не встигаєте забрати посилку, для продовження терміну зберігання зв'яжіться з нами. За зберігання посилки понад 5 днів Нова Пошта стягує додаткову плату в розмірі 20 гривень за один день зберігання

                                                                       ​​Обмін товару

Так у Вас є така можливість на протязі 14 днів з моменту покупки.

До поверненню/обміну приймаються товари належної якості зі збереженою упаковкою і цінниками, без слідів використання.

Товар з розкритою блистерной упаковки, ношений, з пошкодженими цінниками і/або відірваними бирками до поверненню не приймається!

Оплата доставки не входить у вартість товару, тому транспортні витрати при поверненні товару належної якості оплачує клієнт.

Повернення товару здійснює служба доставки Нова Пошта, після отримання нами товару протягом 1-2 днів проводиться відправка товару на заміну, або повернення грошових коштів на картковий рахунок покупця.

Для уточнення адреси для відправки повернення зв'яжіться з менеджером .

Товар неналежної якості може бути повернений в разі підтвердженого незалежною експертизою заводський брак.

Товари, які мають механічні пошкодження є результатом неакуратного  використання не приймаються до повернення.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні посилки на Новій Пошті. Чи не покидайте відділення, поки не переконаєтеся, що товар відповідає Вашому замовленню.

Оформляючи замовлення на сайті ​​Baby Land  Ви усвідомлено приймаєте вищеописані умови.